Födelsedagsshopping

Kom precis hem från stan. Vi åkte dit för att shoppa kläder åt Jonas, jag betalade det mesta eftersom det snart är hans födelsedag och det var vad han önskade sig. Det blev två t-shirts, en piké tröja och en lite tjockare långärmad tröja. Själv köpte han en jacka också. Jag köpte ingenting till mig själv, men jag skulle behöva en jacka men har inte riktigt pengarna till det just nu, jag får klara mig helt enkelt.

Nu ska jag lägga mig och vila och lyssna på ljudbok, har feber återigen, skulle verkligen ha tagit på mig en lite tjockare tröja nu när vi var ute eftersom det är riktigt kallt ute idag men jag tänkte inte riktigt och blev såklart nedkyld.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback