Feberfrossa

Jag har legat i feberfrossa de senaste två dagarna och har därför inte kunnat uppdatera bloggen, men nu börjar det ge med sig och tur är väl det när helgen närmar sig. Det är rätt tråkigt att vara sjuk för det finns ju inte mycket att göra, jag har sett några filmer och zappat runt bland kanalerna. Jag har inte kunnat läsa någon bok eftersom jag har varit så trött men jag passade på att testa ljudböcker på storytel.se genom att jag fick vara med på en buzzadorkampanj. Som buzzador får man testa olika produkter gratis mot att man utvärderar dem efteråt. Vill ni också bli buzzador, klicka här.

Ikväll blir det ändå att ta det lugnt i och med att jag hade feber idag också, även om den är borta nu. Nu väntar jag bara på mat, är jätte hungrig! Har heller inte ätit ordentligt de senaste två dagarna. Det är helt tomt i kylen så imorgon måste jag åka och handla!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback