Torsdag

Godmorgon,

Såg ni True Blood igår, vad tyckte ni? Jag tycker det verkar lovande ändå, jag ger serien en chans helt enkelt. Det är alltid så jobbigt i början när man ska försöka komma in i en serie men sen är man fast helt plötsligt. Nåja, jag satt mest och störde mig på hur jobbigt det är att se någonting med Jonas. Ni vet ju hur trött jag är och där hade jag kämpat för att hålla mig vaken till klockan 10 (brukar somna redan vid 9 för det mesta :S) och så ser vi på tv, han ligger bakom mig i sängen och när jag vänder mig om, då sover han! Det är alltid så och jag blir så irriterad för att jag tvingat mig att hålla mig vaken för att vi för en gångs skull ska umgås lite, även om det innebär att se på tv, men vi ser i alla fall ett program tillsammans som vi båda vill se och så somnar han. Suck!

Idag  blir det att plugga en del inför lektionen nästa torsdag samt att gå igenom schema inför hösten så att jag kan planera in när jag kan jobba också. Vill egentligen göra något roligt, men vad skulle det kunna vara?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback