Tisdag

Det är så mycket som händer just nu att jag är helt förvirrad, jobbigt att behöva komma ihåg alla saker man ska göra! Nu ska vi helt plötsligt inte läsa litteraturhistoria när vi börjar skolan utan svenska som andra språk, det ställer ju till en del problem med litteraturen eftersom jag beställde böckerna till den andra kursen och nu har jag inte riktigt råd med dem nya böckerna jag behöver, suck! Dessutom hinner man väll inte få böckerna till kursen börjar och vi ska ju säkert läsa in någonting till första lektionen. Det känns jätte roligt när lärarna gör sådär i sista minuten.

Jag orkade bara inte blogga igår, var ner på stan en sväng och shoppade underkläder men annars gjorde jag inte mycket annat än att plugga till omtentan.

Idag ska jag på möte på Röda korsets byrå mot diskriminering på arbetet. Jag vill se lite hur dem jobbar och vad man kan göra för att hjälpa dem, får se om det verkar intressant. Transan "Madeleine", som är något av en kändis i Luleå arbetar där och henne ser jag upp till något enormt och har gjort sedan jag var 14 och flyttade hit. Det ska bli roligt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback