Tisdag

Godmorgon,

Jag har gjort något med min dator! Allting är jätte stort och den går jätte segt också. Jag måste ha tryckt på någon knapp men jag vet inte vilken, det är inte lönt att sitta vid den för man får vänta 5 min innan man kommer in på någon sida. Måste försöka fixa det sen. Igår råkade jag somna på förmiddagen och så fick jag ett sms och då trodde jag att det ringde på dörren för min smssignal är nämligen "pling plong". Jag rusade upp och till dörren men det var ju ingen där såklart. Jag lugnade ner mitt hjärta genom att se en film, legally blond 3. Jag tror ingen har sett en så dålig men samtidigt rolig film!!

Nu ska jag åka in till stan och ordna lite saker och sen ska jag ta en sväng förbi Jonas jobb och dricka en kopp kaffe innan jag måste hem igen och plugga lite. Vi hörs senare!


Kommentarer

Postat av: Anonym

Hej!

Jag har nu en tävling där jag lottar ut 3st Voodolls,det blir alltså 3st vinnare.



http://millahoman.blogg.se/2009/august/utkast-nu-kor-2.html



Var gärna med :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback