Tentaångest

Nu väntar jag bara på att morgondagen ska vara över så att jag kan börja planera för hösten. Just nu har jag ångest för att den distanskurs jag ska läsa (ofta distans??) har lektioner två gånger i månaden och det är heldagar. Dessutom har jag ju andra lektioner exakt samma dagar och också en kommande vfu som jag inte kan vara borta ifrån. Jag förstår inte varför jag inte kan ta det som det kommer? Varför jag alltid måste ha ångest för allt!

Tyvärr blev det inget Röda Korset eftersom jag inte ville gå dit själv och Jonas var tvungen att jobba kväll idag för att dem saknade folk. Så kan det bli men jag är ju fortfarande anmäld som frivillig så förhoppningsvis kommer det fler gånger. Jag har istället spenderat kvällen med att läsa och spela lite onlinespel, just nu ser jag på Simpson och sen kommer family guy. Vet inte om jag skriver imorrn på morgonen men ni vet ju vart jag är; i en tentasal med tentaångest!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback