Söndag

Godmorgon,

Det spöregnade ute nyss, det bara vräkte ner. Kul! Vad ska man hitta på idag då? Jag borde tvätta men jag funderar på att dra ut på det till tisdag, det är ju ändå skönt att inte behöva göra hushållssysslor på söndagar och när man ändå är ledig i veckan så...? Varför inte? Funderar istället på att åka till biblioteket och lämna tillbaka en bok som ska vara inne snart och kanske låna några nya, fast jag borde inte göra det då det är så mycket skolmaterial som ska börja läsas nu, bland annat en skönlitterär bok! :D Det är alltid kul när man får göra det i skolan, jag har valt Mustafa Can - Tätt intill dagarna, dels för att jag hade den hemma men också för att den verkar riktigt bra. Jag borde också plugga lite idag eftersom vi faktiskt ska ha gjort en examinationsuppgift till första lektionen.

Ha en trevlig söndag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback