Sommaren med Göran ikväll

Igår hade jag en dålig dag, låg i sängen mest hela dagen men så kan det vara ibland och speciellt för mig så det är ingenting att hänga läpp för. På kvällen hyrde vi fredag den 13:e, nya filmen. Den var urkass, alla hade bara sex hela tiden, tror skaparna verkligen att filmen blir bättre av det? Jag tror att att majoriteten av världens befolkning tycker att det blir långtråkigt att se på, man ser ju inte en skräckfilm för att man vill se folk ha sex, i så fall ser man väll en porrfilm om det är det man är intresserad av.

Idag blir det att hämta ut paket på Porsön med smink, jag har inte kommit mig för att göra det än trots att jag skrev tidigare i veckan att jag skulle göra det. Ikväll blir det att gå på bio, sommaren med Göran, verkar otroligt rolig!! Se trailern:


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback