Onsdag

Godmorgon,

Jag har varit en sväng in till stan redan och druckit en kopp kaffe med Jonas. Jag blev alldeles blöt för det regnade ute men det var ändå skönt att för en gångs skull på jätte länge få komma iväg tidigt. Filmen, the ugly truth som vi var och såg igår var bra, den var rolig. Man fick skratta mycket men annars var handlingen som alla andra romantiska komedier och man vet hur dem ska sluta. Men filmen får 3/5 i betyg.

Borde plugga nu men det finns ingen kaffe hemma, jag är kofeinberoende så det blir väldigt svårt. Tror jag ska ta en powernap och sen ta en sväng till affären och sen plugga, det låter som en bra idé.


Kommentarer

Postat av: Jonas

Ett riktigt bra besök var de tyckte jag :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback