My best friends girl

Jag förstår inte dem som gör filmen där det finns en "töntig" kille som är kär i en populär tjej men i slutet så blir hon tillsammans med en snygg kille, hans bästa kompis och så är ändå allt okej mellan kompisarna därför att den töntiga killen inser att han är kär i tjejens töntiga kompis istället. Såg en sådan film igår, My best friends girl. Dem är så tråkiga att se på, det finns inget bra med dem filmerna. Ännu värre är ju egentligen de filmer där den töntiga killen får den snygga tjejen i slutet, så är ju inte verkligheten, det är bara en dröm alla har. Nåja, se inte den filmen om ni inte vill ha tråkigt i 1 timme och 50 min.

Idag måste jag ta en promenad och hämta ut några paket, bland annat har jag beställt gardiner så det blir att tvätta fönster till helgen och förnya lite hemma inför hösten. De andra paketen innehåller kurslitteratur och smink. Alltid roligt att inse att man är shopaholic.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback