Mätt och belåten

Nu är jag hemma och mätt och belåten. Efter intervjun, som gick hyfsat åkte jag in till stan och handlade mat. Det var riktig sommarvärme ute idag och när jag skulle hem var det ett tag till bussen skulle gå så då satt jag i solen och värmde mig en stund. När jag kom hem somnade jag en stund och sen har jag lagat kikärtsbiffar, riktigt gott!

Pratade nyss med en slarvig Jonas! Igår hade han glömt att låsa på jobbet, hur förvirrad får man vara?? Det är ju inte bra om det blir inbrott just när han har glömt göra det. Nåja, nu tror jag han kommer kolla en extra gång varje kväll han jobbar och kontrollera larmet också. Man lär av sina misstag och det hände ju trots allt ingenting.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback