Magkatarr

Dagen blev inte riktigt som jag planerat eftersom jag fått magkatarr igen. Det brukar ju inte vara så illa mer än att man har ont i magen, mår illa och har en konstant hungerskänsla men det gjorde så ont nu att jag var tvungen att lägga mig och så somnade jag och sov i 2,5 timme. Efter det har jag mest läst och skrivit brev till mina brevvänner i England. Så kan det gå, jag hittade i alla fall novalucid i ett av skåpen. Tur man alltid har sådant hemma!

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, väntar bara på att Jonas ska komma hem. Han jobbar kväll den här veckan och det blir alltid så tråkigt. Nåja, imorgon får jag i alla fall sätta igång med pluggandet så jag slipper under helgen. Det kan vara bra för mig att sätta igång också så att jag får annat att tänka på än min ångest, den är så intensiv nu. Jag märker det när jag svarar på enkätundersökningar och det kommer frågor som, "Trivs du med ditt liv" och sådana, jag är väldigt negativ och ser allt i svart just nu. Önskar det inte behövde vara så.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback