kvällssurfande

Råkade somna en stund, inte bra för sömnen till natten men vad ska man göra om man är trött? Snart börjar mina favorit program, gränsbevakarna nya zeeland och sen cold case. Jonas kommer hem vid nio och han sa på telefon att han hade en överaskning till mig, undrar vad det kan vara??!!

Ibland är det kul att kolla runt i bloggvärlden och då kommer man då och då in på en blogg som fångar ens uppmärksamhet men idag hittade jag en tjej (vet ej om hon är seriös) som slår alla rekord. Moa svälter sig själv, från 115 kg till 45 kg. När jag läser hennes blogg vet jag inte om hon är seriös eller inte, ena stunden verkar hon helt allvarligt men å andra sidan läser man andra inlägg så verkar allt vara ett stort skämt! Om hon gör det på riktigt är det riktigt sjukt och hon påstår att hennes kille gillar att se henne svälta....sjukt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback