Konst i det gröna

Kom precis hem från en konstutställning som hölls ute på kronan, den finns där imorgon också om det är någon som skulle vara intresserade av att åka ut dit och titta. Det fanns helt underbart vackra tavlor. Jonas kompis hade ställt ut sina tavlor och likaså hans syster och jag hittade en av hennes tavlor som jag absolut vill ha, men hon säljer dem inte, synd! Det var ett hästmotiv i lila och blått som skulle passa så bra i mitt tänkta sovrum när vi flyttar, men det finns ju andra tavlor.

Efteråt åkte vi in till stan och kollade på marknaden. Jag köpte en drömfångare (i lila såklart) och så åt vi thai mat. Nu känns det nästan skönt när lulekalaset är slut, blir lite för mycket för mig med alla människor, så mycket ståhej helt enkelt. Vi har också köpt hem en drömbok nu så kanske att jag gör en kategori för det, för jag vill ju själv minnas mina drömmar.


Kommentarer

Postat av: Jonas

Och mer konst ska det bli , förhoppningsvis :)

Måste använda våra kontakter rätt bara :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback