Klippning och färgning

Godmorgon,

Är riktigt trött idag. Bianca ville att jag skulle vakna vid två och när jag satte ner henne på golvet hoppade hon upp igen och slickade mig på näsan. Hon ville gosa så då vaknade jag till och upptäckte att jag var hungrig och då gick det absolut inte att somna om. Jag fick gå upp och ta en tallrik fil och flingor och efter det somnade jag om.

Idag ska jag till frisören och klippa mig, det blir en helt ny frisyr och jag är lätt nervös men mitt långa hår försvinner nog inte, beror på hur slitet det är. Ikväll ska jag också färga håret, i en helt ny färg. Visar nog bild sen om det inte blir alldeles för fult och jag måste gå runt i mössa i flera månader.


Kommentarer

Postat av: Systeryster

Lycka till hos frissan och grattis till nya jobbet. KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback