I-landsproblem

Imorse när jag kom till vårdcentralen strax före åtta såg jag en lapp; "Björkskatans vårdcentral är flyttad till Porsöns vårdcentral mellan juni-augusti". Hur ska man veta det om dem inte säger det åt en när man bokar en tid? Det löste sig i alla fall efter att jag ringt dit, sköterskan jag pratade med förstod mitt problem och tog bort tiden och jag har nu en ny tid inbokad på fredag.

Nu på kvällen jag spelat baseball på nintendo wii med Jonas. Jag har lessnat på tennis så det är ett nytt favoritspel men man lessnar rätt fort på dem så jag hoppas dem köper den nya wii resort så dem får lite nya spel! Jag var också en sväng förbi biblioteket och lånade hem nya böcker. När jag skulle ta bussen var den försenad, vi väntade och väntade men den kom inte. Efter en kvart kom det en taxi istället, tyvärr fick jag inte plats men han sa att han skulle skicka en till. När vi åkt ett tag plockade han upp en "gubbe" från en hållplats och hans kommentar var "vad är det med llt? Jag tycker att dem bara blir sämre och sämre". Han ska ju vara glad att dem skickade taxi för att hämta oss så vi slapp vänta till nästa buss! Dem kunde lika bra ha låtit oss vänta och så hade han mage att säga att han ville åka ända ut till sunderbyn och att llt skulle betala det för att han missat bussen inne stan! Ibland när bussen kommer i tid så kan man missa bussen inne i stan ändå därför att det är mycket folk som åker eller så. Usch vad dåligt tycker jag i alla fall av honom!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback