Fredag

Godmorgon,

På morgonen har jag varit på vårdcentralen där dem kollade mig i näsan, hur fräscht är det?? Men det måste ju göras. Nu har jag fått behandling till mina näsblödningar och om det inte hjälper så ska dem bränna. Får se om det slutar för det börjar bli väldigt jobbigt.

Jonas jobbar kväll idag, tråkigt eftersom det är fredag. Jag känner för att göra något roligt men jag vet inte vad eftersom han inte kommer hem fören efter 10. Föresten såg jag något konstig på väg till vårdcentralen, det såg ut som spindelnät men det var överallt, hela buskarna och träden var fulla. Jonas sa att om det inte var spindelnät så kunde det vara larver som gjorde så och så dog träden av det, konstigt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback