Fredag

Godmorgon,

Jaha, då är Kissie Sveriges största bloggerska och Blondinbella är numera brunettbella, fast det är gårdagens nyheter. Jag är efter med uppdateringen på min blogg as always. Sitter och "skärmshoppar" på internet. Det är så mycket saker som jag vill ha men framför allt behöver jag en ny parfym, dessa två är dem jag vill ha:


Burberry Brit. Doftar lime, päron, kanderade mandlar, vit pion, amber, mahogny, tonka böna och vanilj


DKNY red delicious. Doftar Mandarin, bergamott, kardemumma, konjak och rom, Äpple, vaniljvodka, saffran, kaffe och tigerorkidé, Sandelträ, okoumeträ, patchouli, irisrot och ekmossa (jag har den gröna hemma).


Kommentarer

Postat av: HelloNicki

Heej, hoppas allt är bra! Fin blogg du har!



TÄVLING!



Jag har just nu en grym tävling i min blogg :) Var med och tävla och tipsa gärna om den i din blogg!



http://hellonicki.blogg.se/2009/august/tavling.html#comment



Kram!



Postat av: HelloNicki

Heej, hoppas allt är bra! Fin blogg du har!



TÄVLING!



Jag har just nu en grym tävling i min blogg :) Var med och tävla och tipsa gärna om den i din blogg!



http://hellonicki.blogg.se/2009/august/tavling.html#comment



Kram!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback