Uppgifter till skolan

Äntligen hemma! Det har varit en lång dag i skolan och jag vet inte om jag blev nå klokare av det, var mest jobbigt eftersom vi fick 511 uppgifter till att ta itu med under påsken. Själv ska han nog ha ledigt vår lärare men inte ens under påsken kan vi få vara lediga, fast det är röda dagar. Jag kommer i alla fall att plugga massor under helgen för annars vet jag inte om jag hinner klart allting som ska göras.

1. Frågor till Elleström + beskriv fabel och berättelse i Dockhemmet  + läsa röda rummet och en dikt och ta ut alla stilfigurer man hittar i texterna.

2. Frågor till Sjöberg och Brodow

3. Läsa Chaimber

4. Välja två noveller som man ska prata om på boksamtalet V18??? Är det vecka 18 för jag tyckte han sa att vi började en annan kurs då. Please tell me.

5. Läsa Kallocain av Karin Boye och analysera den

Har jag glömt något?


Kommentarer

Postat av: Liz

Nope, tror inte att du glömt något...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback