Torsdag

Godmorgon,

Idag tänkte jag plugga ordentligt så att jag får lite helg sen också. Fick ett mail av läraren där han skrev att endast två lämnat in i redogörelse för hur de tänkt göra på litteratursamtalet nästa vecka, det lät som om det var bråttom att få in den men ändå har vi till den 26:e på oss. Jag ogillar när lärare gör så för dem ska inte ha slutdatumet så sent om dem vill att man ska skicka in så fort som möjligt, var sak tar sin egen lilla tid. Jag har börjat på den uppgiften men det är ju så många andra uppgifter samtidigt!

Nu ska jag sätta mig med Brodow frågorna, 24 stycken!, och försöka ta mig igenom i alla fall hälften idag och sen ska jag göra klart förberedelsen inför nästa vecka så att läraren blir nöjd. Vad ska ni göra idag?


Kommentarer

Postat av: Liz

Det blir nog att förbereda inför litteratursamtalet, läsa noveller, läsa en bok till min extrakurs och sen städa :) Brodow borde också hinnas med :P men men få se hur det går :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback