Tisdag

Godmorgon,

Konverserar just nu med min läkare via mail om hur jag ska ta mig igenom den här svåra perioden och det känns lättare bara genom att veta att han bryr sig om mig och Jonas, det är en himla bra läkare jag har fast snart går han i pension, synd är det och jag har väl ångest bara för det fast sånt måste ju alla göra någon gång.

Var ju aldrig och handlade igår så idag ska jag banne mig ta mig till affären nere i stan och storhandla på eftermiddagen. Jonas ska till jobbet först så när han kommer hem ska vi åka. Innan dess ska jag plugga lite, vi har fått mer frågor men nu till lyrikanalysen så jag ska påbörja dem för sen kommer till frågorna till dem andra två böckerna också. Jag längtar till imorgon, då är det lektioner hela dagen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback