Spänningen stiger

Äntligen hemma!! Jag hade ont i huvudet redan när jag vaknade imorse och nu har jag ännu ondare. Det är spänningshuvudvärk för att jag sitter konstigt när jag sitter vid datorn. Jag måste börja ta fler pauser så jag sträcker på ryggen när jag arbetar framför datorn.

Litteratursamtalet gick jätte bra idag så det var ingenting att oroa sig för och det gjorde jag ju inte heller. Vi hade också ett intressant samtal med läraren efteråt, bland annat avslöjade hur Carro resonerade kring schizofrena, haha. Carro skämdes och de andra skrattade, jag har för stor mun ibland. Hoppas hon inte blev sur på mig!

Nu kommer det smaka gott med mat, rester från igår - Böngryta.


Kommentarer

Postat av: Jonas

Skulle behövt dedär arbetsrummet snart tycker jag : ) Med sånnadär jättebra stolar som dem har på kontor.

Postat av: Systeryster

Du måste vara rädd om dig kram

Postat av: Systeryster

Du måste vara rädd om dig kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback