Söndagsparty med Filip och Fredrik

Ni missade väll inte söndagsparty med Filip och Fredrik igår?? Gjorde ni det kan ni se det på kanal 5s webb tv. Min största idol någonsin var med i programet och när jag såg honom kom fjärilar upp i magen och känslan blandas med skräck och förtjusning när man inser hur iskall han är, men hur mycket är egentligen image? Jag pratar såklart om Marilyn Manson. Jag har inte hört någonting från honom på flera år nu, eller det är nog mest jag som börjat lyssna på annan musik också men jag kommer aldrig att överge honom, många beskyller honom och hans musik för att deras barn har tagit självmord men själv så kunde jag under mina dåliga perioder krypa ihop till hans musik och drömma mig bort och känna mig lycklig.

Att se honom igen på tv gjorde mig lycklig. Ett tips, läs hans bok och få kanske en annan uppfattning om honom: "The long hard road out of hell". Ni som känner mig kan få låna den av mig, om ni är försiktiga med den! 2003 var jag på konserten och det är den lyckligaste dagen i mitt liv, när han kom ut på scenen, jag skulle kunna ha svimmat men detsamma kunde resten av hovet ha gjort. När jag såg hans band så var "svensken", Tim Sköld med i bandet men nu spekuleras det i att Twiggy är tillbaka! Jag beundrar Twiggy nästan lika mycket som Manson. När jag var tolv bestämde jag mig för att jag skulle gifta mig med honom och det står jag fast vid!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback