Söndag

Godmorgon,

Skulle berättat igår men glömde bort det. Hade äckligaste mardrömmen igår natt, om polsk massage! Låter väldigt suspekt bara på namnet men det var dock inte det minsta skönt när min advokat i drömmen drog mina öron över huvudet så att allting knakade, efter det var jag ett stort blåmärke också.

Såg ni Robinsson igår? Läste idag i Aftonbladet att Christian tycker att tv 4 framställer honom helt fel och att det inte alls är så han är, vad tror ni om det? Jag iriiterade mig jätte mycket på honom igår och jag knäppte mina händer här hemma under tävlingen att dem skulle få gå till öråd så att han kunde åka ut, men nu blev det inte så. Hur som helst så har han ju sagt alla dem där sakerna och faktiskt skyllt ifrån sig på sina lagkamrater att det var deras fel att dem förlorade två tävlingar i rad så fortsätter han så nästa vecka då tänker jag inte ändra min uppfattning om honom. Han har ju sagt dem sakerna om han nu inte ska påstå att tv 4 lagt in rösten på honom också?

Idag ska jag plugga, det är ju synd att den dag man är ute större delen av dagen då är det grått och trist (igår) men den dagen man måste sitta inne och plugga då är det skinande solsken!


Kommentarer

Postat av: Jonas

Han christian borde få en polsk massage haha :D Öronen ner till fötterna helst då..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback