Söndag

Godmorgon,

Har fortfarande inte lyckats fixat så ni kan kommentera igen, har försökt få tag i dem men antar att dem inte jobbar helg så det dröjer väll ända till imorgon innan jag lyckas lösa det. Tycker att det är ett konstigt problem eftersom jag inte ändrat någonting och ingen annan verkar heller ha problem, hmm. Men det löser sig nog, hoppas jag, annars kanske det är ett tecken på att jag ska byta blogg eller i värsta fall lägga ner bloggen. SKÄMTA.

Igår tog vi en långpromenad, det blåste jätte kallt, speciellt över bron! Solen gasade hett men på grund av blåsten så var det inte speciellt varmt, alltid något som ska förstöra. Sen lagade vi en jätte god middag bestående av lax, potatis och grönsaker och såg på hundtricket, roande. Jag håller mitt löfte att bojkotta robinson! Har dessutom fått svar från tittarombudsmannen som skrev så här;
"Tänk på att det är ett tv program, inte verklighet"
Vad menar han? Att alla är påhittat?



God laxpytt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback