Skolplugg hela dagen lång

Är helt slut fast jag inte gjort något, är det inte konstigt hur en depression gör en så trött? Jag har pluggat hela dagen men det har varit roligt pluggande eftersom jag har läst Kallocain av Karin Boye. Har strax läst ut den. Nu sitter jag och försöker hitta stilfigurer i Strindbergs röda rummet men det är ju inte det enklaste när jag inte förstår hans förklaringar på de olika stilfigurerna! Dessutom har inte vi inte fått frågorna till Sjöberg och Brodow, fast han skulle ha skickat dem igår så jag är lite less för det är pluggandet som håller mig vid liv just nu, jag har inte så mycket annat att göra.

Ikväll blir det i alla fall att spela bingo och se på talang. Vad ska ni göra?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback