Skärtorsdag

Nu är det påsk kan man väll säga men jag har inte pyntat något här hemma, dels för att jag avskyr min lägenhet och för att den inte kommer att se bätte ut med påskris och kycklingar överallt. Nåt påskägg tror jag heller inte jag får, fast det är väll imorrn man ska få det? Idag är det väll påskkärringarna som går runt, tur dem inte kommer in i mitt hus (dörren är låst) för jag har inget godis att ge dem. Fast vem vet, dem kanske tar sig in på annat sätt!!!! Överaskning kommer senare idag.

Har varit vaken sen halv 3, kunde inte sova mer på grund av ångesten och var tvungen att ta en sobril. Dem har jag bara tillfälligt för att det är extremt jobbigt just nu med allt som händer och jag får högst äta dem en månad eftersom dem är beroendeframkallande, men det är jag medveten om och jag har koll på sånt. Än så länge i alla fall, så det är ingen idé för någon att oroa sig och inte behöver vi prata mer om det heller. Jag sitter nu med lyrikfrågorna och tänkte bli klar med dem idag så får se hur det går.

Ha en trevlig påsk!


Kommentarer

Postat av: jonas

Vi ska göra klart de mesta idag med lyriken, om inte allt så man slipper tänka på de nå mer : )

PUSSAR !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback