röda korset föreläser om HIV/aids

Hallå hallå.

Då var jag hemma igen efter en dags pluggande och nu har jag också massor med böcker jag kan läsa när jag är lite ledig.

Jag har ett tips till alla Lulebor och till dem som kan ta sig till Luleå! På torsdag, 16/3, så kommer Anneli som pluggar på röda korsets folhögskola att hålla ett föredrag om när hon var i Zambia. Det var ett projekt som dem utförde där och hennes fokus låg på prostitution och hiv/aidssituationen och hur det påverkar kvinnorna i Afrika.

Alla intresserade är välkomna och tiden är 19.00-20.30 och det är på röda korsets kontor (ovanför Willys och kupan inne i stan).


Kommentarer

Postat av: Jonas

Jag skulle nog också rekomendera den föreläsningen :) Känns inte som det kommer så mycket sånna här föreläsningar hit.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback