Onsdag

Godmorgon,

Har varit vaken sen kl. 3, kunde inte sluta tänka på skolarbetet och det som ska hända idag så jag gick upp och pluggade. Har hunnit mycket på tre timmar så nu är det bara "Janne min vän" av Peter Pohl att läsa och göra frågor till, hur man nu ska hinna det till imorgon?? Eller hinner gör man väll men om man orkar är en annan sak.

Jag kommer inte att uppdatera något mer idag på grund av det som händer idag. För det första är jag otroligt nervös och kan absolut inte bidra med något roligt och givande och för det andra så, när det är över, vill jag kunna fundera över de konsekvenser som det medför.

Ha en bra onsdag!


Kommentarer

Postat av: Systeryster

Hoppas det går så bra det kan idag. KRAM!

Postat av: Anne-Marie

Har varit alldeles bortkollrad runt vad vi ska ha gjort. Bra att du gjort en lista :) Kommer inte ha gjort frågorna, då jag inte har böckerna. Men, men, vad ska man göra. Helt orimligt vad han begär av oss...



Hoppas att det du bekymrar dig över löser sig, så att du slipper ångesten. Är själv så slut man kan vara av allt som händer runt om med begravningar, njurar, skolarbete, vänner och bekantas problem.. Huja, får se hur länge man orkar. Hoppas att det händer något roligt istället.



Ha det så bra det går. KRAM*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback