Lördag

Underbar lördagsmorgon och jag har spenderat den med att läsa ut "i djävulens sällskap" av Peter Robinson. Tänker dock inte göra en recension av den boken eftersom man nästan då nästan måste recensera hela serien och det har jag varken tid eller ork till, kan bara varmt rekommendera den!

Idag, som jag sa igår, så ska jag nog åka in till stan och låna böcker på stora biblioteket, om jag orkar. Känns som att det är förkylning på gång + att jag har ett ömmande munsår på läppen men jag hoppas verkligen inte att det bryter ut någonting nu när jag har så mycket i skolan och annat till veckan som kommer att göra. 
Vad ska ni göra idag? 


Kommentarer

Postat av: Jonas

Dedär munsåret kanske kommer för att det är så pass mycke i skolan ? Stress påverkar ju kroppen rätt mycket. Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback