Leo

Nu är jag klar med pluggandet för idag känner jag fast det är inte det enda jag gjort, vi har också städat som alltid på söndagar och stekt pannkakor. Det sistnämnda gör vi inte varje söndag men ibland. Synd bara att jag är gluten och laktos intolerant för det är ju himla gott men min mage är nu helt uppsvullen :(.

Vi har idag sett filmen Leo av Josef Fares. Den var bra men lite seg emellanåt + att den såg ganska hemmagjord ut. Det var en bra handling som skildrar hur verkligheten kan bli om man är med om något traumatiskt så jag rekommenderar ändå att man ska se den. Den är hemsk och brutal men någonstans vill bara Leo hämnas för sin förlorade kärlek och integritet men det går inte som han tänkt.


Leo av Josef Fares


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback