Jag får psykbryt snart!

Får man antyda att ens lärare är förvirrande? Jag blir alldeles virrig i skallen av allt som ska göra och när det ska göras till. Jag vet att jag tjatar men jag har tänkt och det stämmer inte i mitt huvud.

Vi ska ju ha ett litteratursamtal och ha valt ut två noveller, dessa ska vara kopierade och inlagda i en mapp vid hans rum senast nästa måndag, alltså den 20:e. På torsdagen har vi lektion först igen. Han skriver i senaste mailet att Boyeanalysen, Brodowfrågor + analys av litteratursamtalet ska vara inlämnade senast en vecka efter kursslut men i mapparna på fronter är slutdatum 30:e april. Det innebär att litteratursamtalet är nästa vecka???!! När? På lektionstiden?


Jag har skrivit ett mail till läraren men jag förväntar mig inget svar eftersom han inte svarat på mina tidigare frågor, är det bara jag som inte fattat detta eller är det han som gjort fel?


Kommentarer

Postat av: Jonas

Jag förstår vad du menar gott och väl : ) Att göra schemat och planeringen så att eleverna i stort sett ska gissa eller själv lösa någon gåta för att veta när momenten ska vara är rätt KNASIGT :D



Postat av: Liz

Jag förstår inte heller... på schemat står det ju att redovisningen sker vecka 18... Jag är förvirrad!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback