Fredag

Ja det är ju äntligen helg och jag kan känna mig ledig imorgon! Jag är nästan klar med frågorna till Brodow och tänkte göra klart det på söndag. Imorgon ska jag åka till biblioteket inne i stan och låna böcker tänkte jag så jag får hem lite nytt. Har suttit och läst "i djävulens sällskap" av Peter Robinson större delen av dagen. Jag vet inte vilken bok i ordningen det är men det är väll i alla fall den 8:e i ordningen av dem som är översatta till svenska. Jag älskar hans böcker!

Snart ska jag åka och handla tänkte jag och ikväll är det Talang, undra vad de blir för  talanger idag när det tydligen är en talang att strippa nu för tiden eller knäckebrödskillarna förra veckan. Roligt var det ju, men en talang? Njae. Vad ska ni göra ikväll?


Kommentarer

Postat av: jonas

Talang var ju sådär idag, vill se mer trolleritrick !

Nu ska jag göra ett trick iaf, när jag är klar med dehär inlägget så kommer jag magiskt förflyttas till din startsida ! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback