Dreams

Nu har jag gjort mig iordning och strax börja bege mig mot skolan men drar mig lite eftersom det är himla tråkigt väder ute, det är skönare att hålla sig inne och dessutom är det otrolig trötthet som ligger över mig trots att jag borde vara något sånär pigg. Vaknade halv 5 och trodde vi hade försovit oss nämligen eftersom min klocka levde sitt eget liv och visade på halv 8, väckte Jonas och han var nära att börja springa till bussen innan han upptäckte att klockan var just halv 5. Han somnade om men jag kunde inte det så jag läste en stund. Nu lyssnar jag på musik och drömmer mig bort;


"If you want a lover
I'll do anything you ask me to
And if you want another kind of love
I'll wear a mask for you
If you want a partner
Take my hand
Or if you want to strike me down in anger
Here I stand
Im your man"


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback