DBT imorgon

Oj vad dagarna går fort! Tycker ni inte det?? Jag har inte ens gjort något idag, eller jag har pluggat och läst skönlitteratur men jag har inte vart ute något. Det måste jag förbättra till veckan för man behöver frisk luft också för att orka. Jag somnade en stund på dagen och jag är så knäpp för jag ställer klockan 1 timme framåt men när de ringer då stänger jag alltid av den i sömnen, haha så idag sov jag 1,5 timme. Men tur var ju att jag vaknade till slut i alla fall.

Jag är jätte nervös för imorrn på morgonen ska jag på bedömingssamtalet till dbt. Jag är så rädd att jag inte ska få gå där och att allt bara ska bli som vanligt igen, för i oktober går min psykiater i pension och då har jag inte ens han. Men jag håller tummarna för mig själv för jag vill verkligen bli frisk nu, det har gått så många förlorade år nu. Igår fick jag ett utbrott igen och rev mig i håret tills det gjorde smärtsamt ont och jag vill inte ha det så nå mer! Jag vill vara en glad 21 årig student, jag vill kunna ha kul och inte vakna till när jag är 40 och inte ha gjort något i mitt liv!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback