Annandag påsk

Jag vann inte igår!! Kan ni förstå det för jag gör då inte det. Jag har liksom den där känslan i maggropen man brukar ha när något spännande ska hända. Jag var ett nummer ifrån 4 kg guld! Jaja, det var en trevlig kväll hur som helst och det är skönt att kunna göra någonting tillsammans med Jonas. För annars, som jag sagt tidigare, brukar vi sitta vid varsin dator. Jag spelar bingo och han ser någon dokumentär och enda gånger vi stör varandra är när jag skriver bingo eller när han känner att han måste dela med sig av det han sett. 2000-talets par!

Idag ska jag plugga det jag inte pluggade igår men annars ska jag bara ta det lugnt, det är ju fortfarande helgdag och då får man göra det för imorgon sätter det igång igen med allting man har åtagit sig att göra. Funderar även på att åka och handla idag men det får jag se om jag orkar med, är öm i hela kroppen. Måste verkligen flytta till en större lägenhet och köpa en större säng! Det här fungerar inte länge, att dela på en 120 säng för jag ligger på helspänn hela nätterna och sover inte ordentligt och har vart tvungen att börja äta volataren för att bedöva smärtan, inte bra!

Ha en trevlig måndag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback