Ångesten tar över mitt liv!

Idag tog ångesten och huvudvärken över så att jag inte orkar gå till skolan ikväll på föreläsningen. Jag hatar och avskyr när det händer och får ännu mer ångest av det, men samtidigt kan jag inte förmå mig att gå. Jag orkar helt enkelt inte utan väljer istället den enklaste vägen, att stanna hemma och se på tv. Jag är i alla fall väldigt stolt över mig själv att jag lyckades gå igår så då kanske jag förtjänar att stanna hemma idag? För några år sen fanns inte ens dem här tankebanorna i mig och det är därför det är så jobbigt nu, då var jag överallt det gick att vara!

Jag antar att om man inte får behandling så utökas sjukdomen med nya symptom och i mitt fall tror jag att det beror på att jag sällan har någonting att göra och därför när jag väl har det så orkar jag helt enkelt inte. Idag är en sån där dag när jag bara vill sova bort dagen eller se massor av tv program jag missat eller filmer, inte ens skolarbetet går att försöka sig på med för att skingra tankarna.


Bianca härmar mig och ingen av oss känner sig pigg idag. Tänk att vara katt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback