Utekväll med elaka människor

Godmorgon.
Igår var det fest hos Lina med allihopa, det var trevligt. Efter det gick vi på stuk, där visade de fotboll och hade live musik. Alla betedde sig otroligt korkat igår och jag blir less. Alla var elaka mot varandra, och vi ska vara kompisar?
Jag fick veta att jag kommer bli ful och gammal om jag röker, no way??? Det har jag faktiskt aldrig vetat förut, tack för att du är så snäll och berättar det för mig. Och tack för att du fick mig att gråta inför alla.
Till min familj ;); Nej jag rökte inte igår :P Jag pratade bara om cigaretter.

Kvällens töntar;
Kille 1; Du...tror du dem där tjejerna skulle tycka att vi va töntar om vi gick och dansade? (pekar på två tjejer på dansgolvet)
Kille 2 säger (deppigt): aa
Kille 1: Ja men då struntar vi i det.


Kommentarer

Postat av: JOSEFINE

usch vilka människor..

Postat av: JOSEFINE

svar: okej ska nog prova de ikväll :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback