Teknik och samhälle

Godmorgon.

Har denna vecka börjat en ny kurs, teknik och samhälle. Det finns nästan ingenting att göra i den. Jag ska skriva en uppsats utan referenser om personlig teknik jämfört med förr. Det sjuka är att jag sett 7:or ha liknande uppgifter. Självklart är det ett litteraturseminarium på en engelsk bok, men det är det enda "jobbiga". Lektionerna behöver jag inte gå på eftersom det bara är repetion från den första historia kursen vi tog.

Idag ska jag och Lina och träffa våran handledare för de kommande två veckorna. Det ska bli intressant. Min praktik blir på en särskola och det var det jag ville från början.


Kommentarer

Postat av: Systeryster

Oooh vad spännande att praktisera på en särskola. Där kommer du säkert att lära dig massor. Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback