Problem i vardagen

Har varit vaken länge nu men suttit och pluggat inför litteraturseminariet, läser en engelsk bok vid namn connections skriven av James Burke.
Syrran ringde idag och blev så sugen att åka ner innan jag ska börja jobba, det är så himla synd att man inte vet någonting om de kommande veckorna. Det enda jag vet är jag vecka 22 ska gå en utbildning i bredband och att medlyssningen kommer ske den veckan. Saken är den att de som gick utbildningen i december förra året var tvungna att ha extra medlyssningspass eftersom det är så många program att ta in och när och om vi ska ha det, det vet ingen just nu!

Ett annat problem som uppstår i och med detta är djuren, hur göra med dem? Mamma åker ner 5 juni och ingen jag känner kan ta dem just då. Sen är det ju pengarna. Jag jhar 5000 att leva på till i augusti ;) mer eller mindre. Får se hur detta utvecklar sig.


Kommentarer

Postat av: Systeryster

Det vore så roligt om du kom!!! OM du jobbar i sommar lär du få pengar så du klarar dig. Får du tag i en billig resa kan jag hjälpa till och betala en del av biljetten!! Kramis!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback