Problem hela tiden

Shit alltså vilka problem det ska vara hela tiden, att man måste fixa allt själv. men de e väll som vanligt då??

Fick sluta tidigare idag och tur var väll de för min hjärna höll på att lägga av på utbildningen. Inte för att det var för mycket utan för att dagen ägnades åt att gå igenom allt det jag redan kan :P förmiddagen spenderades alltså åt att kolla mailen och msn och eftermiddagen till att lyssna hur tråkigt det än är.

Jag försov mig imorse men kom inte försent iaf. Vet att jag stände av klockan men innan jag hann fatta vad jag gjort hade jag somnat om, var super trött.


Kommentarer

Postat av: leia

håller tummarna för att morgondagen blir bättre!



kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback