orkeslös

Vad har hänt med mig? Det känns som om jag har blivit den största bitchen helt plötsligt. Jag blir less på allt och på allt alla säger och antingen så blir jag sur, skriker eller säger någonting otroligt elakt. Det har varit så nu de senaste två veckorna. Antagligen är det för att jag är så himla trött men det är synd att det ska gå ut över andra. Skärpning.

Har varit på skolan idag och gjort klart intervjurapporten men dagen var i allmänhet piss eftersom jag då fick ett stort utbrott på en i min basgrupp, men ibland blir man så jäklans irriterad på alla dessa kommentarer!


Kommentarer

Postat av: petra

asså jag hittade den på nån annan sida.. så jag har inte lagt in den där :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback