Gårdagens praktik

Jag var så trött när jag kom hem igår att jag inte orkade blogga. Dagen gick bra igår, men jag är rätt missnöjd över placeringen. De är jätte söta de små barnen och det är roligt att leka och hjälpa dem i skolan men det är ju att undervisa för de äldre ungdomarna jag brinner för.

Dagen igår;
Samling (20 min)
Elevråd (30 min)

RAST, var ute och lekte med barnen i 1 timme

Matematik (20 min)

LUNCH

RAST, var ute och lekte med barnen i ca 40 min

Återsamling inför dagens slut

Efter det var stormöte med personalen som vi deltog på. JAg lyckades dessutom, eftersom det blåste jätte mycket igår, att få jätte ont i halsen idag. Jag vill INTE bli sjuk nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback