Andra dagen på praktiken och sjuk

Jag är sjuk, jätte sjuk! Vet inte riktigt hur jag ska klara av praktiken, stackars barnen men också stackars mig som måste göra om praktiken om jag är borta från den. Vad är bäst?

Dagens praktik;

Samling
Arbete, hjälpte en av eleverna med svenska, att skriva bokstäver på raderna

Talpedagog, tillsammans med henne och en av eleverna spelade vi spel som ska hjälpa denne att få fram rätt talförmåga. Idag var det L-ljudet vi tränade på

RAST, jag gick inte ut. Hade för ont i halsen

Efter rasten planterade vi om elevernas växter som de själva planterat i en större kruka

LUNCH

Eleverna läste bok, jag hade rast. Efter det hade eleverna rast och jag gick ut med dem. Det var bättre väder så jag ställde mig i solen men frös ändå.
Till sist gick vi in och gjorde "hänga gubbe". Genom det får de träna bokstäverna.

Efter praktiken gick jag hem till mamma och åt. Jag fick också värktabletter eftersom mina är slut och te!! Hoppas verkligen jag är frisk till imorgon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback