en plats i mitt hjärta

Vila i frid Simon

Jag kommer alltid minnas dig för den du var då när jag lärde känna dig. Du var alltid så glad och skämtsam och du lättade mitt hjärta när det var jobbigt. Jag kommer minnas dina kramar och dina kyssar och att det var så lättsamt att vara tillsammans med dig. Jag kommer minnas din tuppkam, din nitjacka och dina kängor som du knöt om och om igen för att dem skulle vara perfekt knutna. Jag kommer glömma allt det sorgliga, till varför vi tappade kontakten och jag kommer minnas dig för den du var! En gång i tiden betydde du otroligt mycket för mig och det är den tiden jag kommer att minnas! Jag kommer att tänka på dig, din familj och dina vänner.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback