vaknade allt för tidigt

Godmorgon

Vaknade kl. 6 av att jag fick sms och ja jag får väll skylla mig själv att jag hade på mobilen, men jag måste ha det för den ringer inte om jag stänger av den av någon konstig anledning. Fick i alla fall sms av en tjej som ville ge bort sitt marsvin till mig. En annons finns i nsd och kuriren idag med en fin bild på Murre :) och jag har fått några svar men jag blir kräsen, känns helt plötsligt tungt att lämna bort honom. Tjejen som ville ge mig en kanin, hon blev typ sur när jag sa att jag inte ville ha kaninen och började kräva en massa som jag inte har, stamtavla och sådant. Jag ska i alla fall höra med Linnea, min vän som jag fick Murre av, om dem har sådan. Dem är ju uppfödare så kanske dem har det.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra ända till kvart i två. Jag skulle gå förbi djuraffären och köpa en riktigt kloklippare eftersom jag tappat bort den sax som fungerat bra hittills men imorgon har jag himla mycket dötid efter läkaren så jag tror bestämt att jag gör det då. Vill inte jobba sent idag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback