Vad ska du göra i sommar?

Imorgon är det sista dagen, sen är det långhelg och sen är det en sista dag på måndag på utbildningen! Skönt. Efter det börjar jag jobba. :) Men jag känner mig rätt säker. Vi hade oförberett prov idag :P satte nästan allt :D

Måste planera lite inför sommaren men jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu när jag jobbar hela tiden, men någonting måste väl finnas att göra som går att göra här eller i närheten?? Eller kanske inte...
Jonas kommer ju bo i skellefte under sommaren eftersom han fick jobb där så tråkigt blir de...:( måste fundera lite...


Kommentarer

Postat av: systeryster

Bra jobbat med provet!! Nu vet jag vart jag kan vända mig när bredbandet krånglar ;-)!! Hoppas vi ses snart...puss, puss...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback