Livets gång, en gåta

Tack för alla värmande ord jag fått under dessa dagar, skulle inte klara detta utan någon av er! Ni är underbara mina vänner och familj :).
Idag regnar det, gick inte till jobbet idag. Det hände en sak igår som fick mig att vilja varva ner en dag innan jag kan jobba igen. Samma gamla vanliga trams som händer varje dag på jobbet men när man mår psykiskt dåligt är det inte lika lätt att stå emot. Mamma ska strax komma hit och titta på såret som jag upptäckt på Murre. Säkerligen inget farligt utan det har uppkommit under deras fajter i buren. Jag tvättar det noga men måste vara säker på att jag inte ska till veterinären med honom. Han verkar för övrigt pigg och kry, men det gjorde ju Benne också...

Känns bara som om allting händer på en gång just nu och känner mig därför något otroligt trött och ledsen. Allting började med att Bianca fick ögoninflammation, sen såg jag duvan dö, efter det dog Benne, häromdagen räddade jag en fågel som galet flög omkring i vårat trapphus och nu är (kanske) Murre sjuk. Jag har förstått att när någon dör så räddas ett annat liv och om någon dör så är det meningen på något sätt. Jag kan inte klandra mig själv eftersom jag inte gjort något direkt fel, men ibland hindras inte den tanken från att dyka upp.

Ha en jätte trevlig dag allihop, det kommer inte bli någon mer uppdatering idag. KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback