lite smått och gott

Bianca mår bättre nu. Att det inte blev bättre först av salvan berodde nog på att hon var där och petade och då satte jag på henne kragen. :)

Idag jobbar jag 10.30-19.00, meningslös tid tycker jag själv eftersom jag äter frukost nu men kommer inte ha lunch fören sent på eftermiddagen. Jag kommer ju vara jätte hungrig. Bussarna har nämligen börjat gå så konstigt att jag måste åka 1 timme före jag börjar :S

Nu ska Lulebo släcka ner det analoga nätet helt. Hur tänker dem då med oss studenter? Hur ska vi ha råd med digi  tv?? För tydligen var det så att att digital tv small då ingick inte 3:an och 5:an och det är dem ända kanalerna i princip jag tittar på när jag väl kollar på tv, och ska jag ha dem då måste jag köpa medium och det kostar liksom 159 kr i månaden. VÄRDELÖST. Hur som kommer kanalerna 1, 3, 24 och 4 vara kvar ett bra tag till så jag behöver inte skaffa nåt nu i sommar eftersom jag bara kollar på fotbollen! :D


Kommentarer

Postat av: Systeryster

Kan du inte ha Telias didi tv?? Det är ju billigt och bra tycker jag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback