Helt slut.

Är helt slut och nu ska jag börja jobba :P. Slutade kl. 22 igår och åkte hem och tvärslocknade eftersom jag hade en sprängande huvudvärk. Väckarklockan ringde halv sex och jag snozzade till 6. Tvättade murre och fixade iordning buren så det var rent och fint. Vid halv 9 åkte jag in till stan till läkaren och tog bort min leverfläck, det gjorde inte alls ont, det stack bara lite.

Efter läkarebesöket, som mamma följde med till, gick vi och fikade och när mamma var tvungen att åka hem gick jag och åt lunch och gick sen till Maddes jobb där jag fick slava lite med att bära drickor ;). Lessnade på det ganska snabbt och gick hit till jobbet. Börjar på en kvart och jobbar till 22 idag också.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback